Pod naszym patronatem: Hideout 2019 | Season Start w Jelcz-Laskowicach | Dni Jelcza-Laskowic 2019
reklama



Mieszkanie Plus w Oławie

- opublikowano: 27-02-2019

Mieszkanie Plus w Oławie – znamy kolejny adres inwestycji na Dolnym Śląsku.

• W Oławie powstaną 144 mieszkania w standardzie „pod klucz” o średnim metrażu 51 mkw.

• Projekt powstanie w oparciu o koncepcję przygotowaną przez lubelską pracownię Jacek Kowalczuk Architekt

• Przewidywany termin rozpoczęcia prac budowlanych to I kwartał 2020 roku


Inwestycja w ramach programu Mieszkanie Plus w Oławie zostanie zrealizowana na blisko 4-hektarowej działce przy ul. Paderewskiego. Zgodnie z przygotowaną koncepcją, powstaną trzy 4-kondygnacyjne budynki, który pomieszczą 144 mieszkania o różnorodnej strukturze - od około 30 metrowych kawalerek, przez mieszkania dwupokojowe po ponad 60 metrowe M3.

- Mieszkanie Plus w Oławie to nasza kolejna inwestycja w województwie dolnośląskim. Współpraca z tym regionem może się przełożyć na budowę blisko 9 tys. mieszkań. Na Dolnym Śląsku współpracujemy z samorządami dużych miast jak Wrocław, średnich tj. Wałbrzych, gdzie już niebawem do 192 mieszkań wprowadza się pierwsi najemcy, a także z mniejszymi gminami jak Oława, która także potrzebuje nowoczesnych i dostępnych cenowo mieszkań, by dać atrakcyjną alternatywę dla żyjących tu rodzin – mówi Jarosław Kołodziejczyk, dyrektor w biurze realizacji inwestycji PFR Nieruchomości.

Teren, na którym będzie realizowana inwestycja jest dobrze rozwinięty pod względem dostępności i różnorodności punktów handlowo – usługowych. W promieniu 400 metrów od planowanej inwestycji są zlokalizowane liczne sklepy spożywcze, poczta, placówki usługowe, oświatowe oraz przystanki autobusowe.

- Oława to prężnie rozwijające się miasto. Wzrasta liczba mieszkańców, dlatego też ważnym elementem jest rozwój budownictwa mieszkaniowego. Budowa mieszkań w systemie Mieszkanie Plus jest uzupełnieniem budownictwa TBS, spółdzielczego i deweloperskiego – ocenił burmistrz Oławy Tomasz Frischmann.

Dzięki programowi Mieszkanie Plus w Oławie powstaną 144 nowe mieszkania, co znacznie wzbogaci dotychczasową ofertę oraz zmniejszy problemy mieszkaniowe. Realizacja tej nowej inicjatywy wpłynie na poprawę dostępności mieszkań na lokalnym rynku, co ma szczególne znaczenie dla osób, które znajdują zatrudnienie na terenie miasta.

To kolejna inwestycja w ramach programu Mieszkanie Plus na Dolnym Śląsku. We Wrocławiu rozstrzygnięto 3 konkursy architektoniczne dla działek przy ul. Hermanowskiej, Białowieskiej oraz Kolejowej, na których łącznie może powstać ponad 1,5 tys. mieszkań. Z kolei w Wałbrzychu prowadzona jest weryfikacja wniosków na 192 lokale i już w połowie marca przyszli najemcy będą mogli obejrzeć swoje mieszkania. Na początku lutego PFR Nieruchomości S.A zawarła umowę na opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji w ramach programu Mieszkanie Plus przy ul Lubańskiej w Zgorzelcu. Powstanie tam ok. 220 mieszkań w 5-ciu budynkach. Zakładany termin rozpoczęcia prac budowlanych to przełom 2019/2020 roku.

Mieszkanie Plus to zbiór działań podejmowanych przez rząd, zmierzającym do zwiększenia inwestycji w dostępne cenowo mieszkania. PFR Nieruchomości, który komercyjne realizuje program Mieszkanie Plus, inwestuje w nowe projekty mieszkaniowe – zarówno w małych, jak i dużych miastach.

W ramach programu Mieszkanie Plus oddano już do użytkowania 480 mieszkań w Białej Podlaskiej, Jarocinie oraz Kępnie. W pierwszym półroczu bieżącego roku najemcy wprowadzą się do 364 Mieszkań Plus w Gdyni, Wałbrzychu. Trwa także budowa ponad 650 mieszkań w Katowicach, Jarocinie i Kępicach, a blisko 7 tysięcy mieszkań znajduje się w procesie projektowania.

UM Oława



dodaj
komentarz
komentarz z NICKiem
zarejestruj
swój NICK


Polub OSI





Waszym zdaniem (komentarzy: 50. )
05-03-2019 Stowarzyszenie aktywność:wiarygodność edytuj swój komentarz
Popieram hasło „stop nienawiści”. Jednak nie zgadzam się z tymi, którzy sami siejąc wściekłą nienawiść do PiS, do aktualnego rządu, do patriotów, do Narodu Polskiego i ostatnio do USA i do Żydów, twierdzą, że to zwolennicy PiS rzekomo posługują się mową nienawiści. To jest już bardzo stara bolszewicka metoda, projekcji swoich złych zachowań na przeciwników, czyli na tych, którzy walczyli z bolszewizmem, potem z komunizmem, a dzisiaj walczą z POstkomunistami. Wskazywanie i nazywanie po imieniu złodziejstwa, oszustwa i zdrady nie jest żadną mowa nienawiści.

Jedni nazywają to odwracaniem pojęć, inni odwracaniem kota ogonem, a jeszcze inni wprost POstbolszewickim załganiem.

Chętnie podyskutuję z każdym, kto ma inne zdanie, bo to jest najlepszy sposób na wszelki rozwój. Jednak każde inne zdane powinno być oparte na faktach i prawdziwych przesłankach, a nie na kłamstwie, anipulacji i POstbolszewickiej propagandzie, co niestety ma miejsce u moich adwersarzy, przy czym jest to najwyżej dwóch POstkomunistycznych hejterów, piszących tu i tam pod różnymi Nickami. Są też inni, którzy przyznają mi rację.

Złodziejstwo, oszustwo, rozkradanie budżetu, rozszabrowywanie gospodarki, służenie obcej agenturze i obcym koncernom oraz wpędzanie olbrzymiej większości społeczeństwa w nędzę i demontaż polskiej gospodarki NIE JEST INNYM ZDANIEM, z którym można dyskutować. Z przestępcami i zdrajcami się nie dyskutuje, tylko stawia się ich przed sądami.

Co do Burmistrza Oławy, to trzeba sobie wyraźnie powiedzieć, że stał on dotychczas na straży interesów lokalnej POstkomunistycznej mafii, a ostatnio osobiście podpisał pismo zawierające wierutne bezczelne kłamstwo (zobacz zakładki „Oszuści pod szyldem SPAR w Oławie” i „Ulice mafii Frischmanna” na stronie „stanowice-marcinkowice.hpage.com”).
Jest nadzieja, że teraz w koalicji z PiS-em Burmistrz odstąpi od takich praktyk i zacznie wprowadzać w Oławie Dobrą Zmianę, na korzyść wszystkich Mieszkańców. Nadzieja ta jest jednak słaba, bo oławski PiS Brezdenia zawsze dotychczas też wysługiwał się lokalnej POstkomunistyznej mafii. Czy to się zmieni? Zobaczymy.

Wiek Burmistrza nie ma tu nic do rzeczy. Komuniści zapewnili sobie przy „okrągłym stole” pozostanie u władzy, przejęcie majątku narodowego w ich prywatne ręce i bezkarność nie tylko za ich zbrodnie, ale też za przekręty gospodarcze w przyszłości. Władza ta, razem ze zrabowanym majątkiem, jest przekazywana przez komunistów z pokolenia na pokolenie, więc jeśli ktoś ma nawet tylko trzydzieści lat, to może być POstkomuchem pełną gębą. Wyraźny obraz tego przekazywania najgorszych ludzkich cech z pokolenia na pokolenie mamy w środowiskach prawniczych i w służbach specjalnych.

Ponadto, POsowiecka agentura, która jest w Polsce ciągle jeszcze bardzo mocna, bardzo dba o to, aby potomkowie oryginalnych komunistów nie zboczyli z tej, wyznaczonej im drogi.

Mowa nienawiści ma miejsce wtedy, kiedy ktoś o Żołnierzach Niezłomnych (Wyklętych) mówi „bandyci”, kiedy Schetynescu mówi publicznie, że PiS to szarańcza, albo kiedy ktoś mówi, że Naród Polski jest winny holokaustu, bo to wszystko jest nieprawdą i służy wyłącznie sianiu nienawiści do tych, którzy nie pozwalają już rozkradać setek miliardów każdego roku.
Mową nienawiści jest też wciskanie ludziom ciemnoty, że Rolf rzekomo obraża każdego, kto ma inne zdanie, bo to nieprawda. Prawda jest taka, że nazywam po imieniu tych, którzy publicznie łżą, albo manipulują faktami, broniąc złodziei, oszustów i zdrajców.

Rolf Michałowski
02-03-2019 ~ STOP NIENAWIŚCI ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Jak ja lubię jegomościa za te merytoryczne komentarze, akurat aktualnie w temacie Mieszkanie Plus w Oławie(?) Jedzie ,,ostro po bandzie" jak to mówią młodzi ludzie. Cyt,...Faszystowskie, prokremlowskie i antysemickie, brednie tu wypisujesz, zapluty antypolski hejterze na kremlowskim żołdzie. Czy można się obrażać na takie wpisy wychodzące z głębi serca i miłosierdzia do drugiego człowieka ? Ile serca wkłada w te komentarze poparte faktami(?) Najważniejsze , że tylko szanowny jegomość wierzy w te swoje argumenty. No cóż, jego adwersarze się tylko nakręcają w tej dyskusji i tak rodzi się mowa nienawiści.Niech jegomość sam sobie odpowie dlaczego tak jest?

Czytałem list w GP do rajców miejskich w sprawie podjętej jednogłośnie także głosami radnych PiS (partii której jest pan zagorzałym zwolennikiem) uchwały przeciwko mowie nienawiści. W pełni popieram tą inicjatywę, bo zbyt wiele na naszych lokalnych portalach społecznościowych nienawiści do drugiego człowieka tylko dlatego, że ma inny poglądy. Aby zdefiniować nienawiść i pogardę do drugiego człowieka nie potrzeba wyższego wykształcenia -nienawiść to jest nienawiść i nie ma co tu dywagować. Co mnie zastanawia - tak już na poważnie; dlaczego władze miasta są określane jako postkomunistyczne, przecież burmistrz należy do średniego wiekiem pokolenia oławian( 46lat) i nie ma nic wspólnego z komuną. Kiedy wybuchł stan wojenny miał niewiele 9 lat, więc jak można go zaliczyć do postkomunistów? Czekam na reakcję radnych a także burmistrza , bo jeżeli zbagatelizują treść tego listu to zgodzę się z określeniem jegomościa ,, bezradni radni".

Tak na marginesie -czy program Mieszkanie Plus w Oławie to też sprawka postkomunistycznych agentów kremlowskich?
02-03-2019 ~ Przepraszam za pomyłkę w imieniu. ( gość OSI) zgłoś naruszenie
To żadne wytłumaczenie ale tak korekta wyszła. To nie powinno się zdarzyć i przepraszam Panie Rolf.
02-03-2019 ~ Uczmy się dyskusji. ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Tak czytam te komentarze,i mam jedno pytanie do W.Cz. Pana Rola. Mianowicie czy dopuszcza Pan taka możliwość, z e ktoś ma inne zdanie od Pana,a przy tym nie jest:ujęciem w linii prostej,postubekiem,członkiem mafii,członkiem postkoministycznej mafii i/lub sitwy,opłakanym hejterem. Pytam bez złośliwości.,z Pana wpisów wynika,że każdy o odmiennych poglądach jest jednym z w/w. To już drogi Panie spełnia warunki dla mowy nienawiści. A zapomniałem jeszcze osoba nie zgadzając się we wszystkim z Panem może być idiotą lub debilem. Życzę miłego dnia.
01-03-2019 ~ Issak Soltzman ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Polski korespondent w Berlinie Cezary Gmyz zauważył, że na jednym z niemieckich kin widnieje zdjęcie Czesi Kwoki – Polki, która została zabita w obozie koncentracyjnym Auschwitz. Problem w tym, że autor banera wyraźnie sugeruje, że była to ofiara Shoah, w domyśle Żydówka....

jesteście Rolf zakłamani --- wy żydzi antypolonizm wysysacie wiesz z kąd ....

aaaaa jeszcze oficjalne dane z państwa Izrael Polacy są bardziej nielubiani od Niemców --- to oficjalne badanie z 2018



01-03-2019 ~ Issak Soltzman ( gość OSI) zgłoś naruszenie
ok ale Rolf każdy wie ,że w pierwszych słowach skierowanych do prezydenta Polski na ostatniej konferencji w Polsce wiceprezydent USA zwrócił się z pytaniem o spłatę zadłużenia wobec Izraela za zrabowane przez Polskę mienie żydowskie i holokaust jaki dokonali na narodzie żydowskim Polacy razem z nazistami ...
01-03-2019 ~ popcorn ( gość OSI) zgłoś naruszenie
dla tych którzy największy problem w obecnym systemie rządzenia widzą w długu i rozdawnictwie socjalu:
ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Government_finance_statistics/pl#D.C5.82ug_publiczny

proszę sobie porównać jak to wygląda na tle innych krajów europejskich, jaki tam mają socjal, jakie prognozy wzrostu... jakie problemy ma społeczeństwo...

później proszę zrozumieć, że te pieniądze nie są zakopywane w słoiku tylko wracają do obiegu i dzięki temu też buduje się mieszkania, świadczy usługi, młodzież się rozwija...

mówicie patologia wzrasta, proszę pokazać badania jednoznacznie dowodzące, że tak jest

nie stać nas? a kto tak sądzi? dlaczego nie mówi tego Włochom, Francuzom, Portugalczykom czy Grekom ale od kilkudziesięciu lat poucza w ten sam sposób Polaków?

na koniec proszę sobie przypomnieć kultowe wystąpienia opozycji z ostatnich dni jak to PiS ukradł ich pomysły i dzięki nim będzie doprowadzał kraj do bankructwa

... później można nadal kontynuować bajki o przekupnym społeczeństwie i wszechwiedzącej opozycji która w zgodzie z wytycznymi UE i WHO nie tylko uratuje nam skórę ale wyprowadzi na światłych Europejczyków


01-03-2019 ~ Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Brawo „Gościu”! Sam przyznajesz się do nienawiści. Jak widać, nie masz elementarnej wiedzy o karmie i o tym, jak nienawiść wraca zwielokrotniona do tego, który ją wytwarza i emituje. Ja nigdzie nie napisałem, ani nie powiedziałem, że odczuwam jakąś nienawiść do kogokolwiek, a jedynie wskazuję kłamstwa, manipulacje i szkodzenie Polsce i nazywam po imieniu tych którzy się tego dopuszczają, bez żadnej do nich nienawiści.
01-03-2019 ~ Gość ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Czy wy jesteście normalni,czy tak ma wyglądać wolność słowa wypowiedzi.Czy wszyscy muszą rozumować na poziomie Rolfa! i wszyscy muszą być za PiS, właśnie dlatego ich nie nawidze za tą nienawistną propagandę.Nikt nie jest przyspawany do stołka na zawsze jak sobie wyobrażają .Rolf nie odpowiedziałeś na bardzo wiele pytań zadanych przez tak bardzo znienawidzonego przez ciebie Oławiaka.Jak zwykle jad,wyzwiska,obelgi i za to was nienawidzę.Bo ktoś inaczej myśli.Dykttura w Polsce minęła to wolny kraj i każdy ma prawo do wyrażania swoich poglądów.
01-03-2019 ~ Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Faszystowskie, prokremlowskie i antysemickie, brednie tu wypisujesz, zapluty antypolski hejterze na kremlowskim żołdzie.

Nie mamy żadnych zobowiązań wobec nikogo, a już z całą pewnością nie za holokaust, którego sami jesteśmy ofiarą. Za holokaust odpowiadają Niemcy, a za zabór prywatnego mienia po1945 roku odpowiada Rosja.

My, Polacy, jako naród i jako państwo, nigdy nie zabraliśmy nikomu żadnego mienia. Wręcz odwrotnie, to nasze mienie zostało rozkradzione najpierw przez Niemców, a potem przez Rosjan. Do roku 1991 terenem należącym dziś do Polski rządzili Rosjanie i ich pachołki z PZPR (Płatni Zdrajcy Pachołki Rosji, jak to ktoś kiedyś trafnie zdefiniował).

A ty, posowiecka zarazo, robisz wszystko, a przede wszystkim łżesz w żywe oczy, jak bura suka, żeby popsuć znakomite dziś stosunki Polski z USA, ale nic nie wskórasz. Za głupi jesteś i za cienki.
01-03-2019 ~ Do Rolfa Oławiak ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Wiedziałem szkoda faktycznie z tobą dyskutować zmanierowany i zepsuty do szpiku kości , fanatyczny obrońca który potrafi każdego zmieszać i porównać wpis jego poniżej!
Co do programu dotyczy innych a co wam tak zależy na tym programie , nie nadal nie pasuje że powstała koalicja spokojnie na bank nie bedą to kolejne obiecanki które będą w dalszym ciągu zadłużać nasz kraj spokojna głowa , nie tędy droga !! !! Nie wszyscy mają jednakowy tok rozumowania dali mi to zagłosuję na na nich może jeszcze raz dadzą -żałosne
01-03-2019 ~ Issak Soltzman ( gość OSI) zgłoś naruszenie
co nas Hiszpania jeśli mamy do zapłacenia 300 miliardów $ dla żydów za holokaust i mienie pożydowskie jakie zabraliśmy żydom i wicepremier USA oficjalnie upomina się o spłatę zadłużenia wobec Izraela .... co za mydlenie ...? Szwajcaria równ ież wypłaciła żydom odszkodowanie właśnie po napomnieniu USA....
01-03-2019 ~ popcorn ( gość OSI) zgłoś naruszenie
W Hiszpanii premier zapowiedział, że zwróci się do Brukseli o arbitraż w sprawie Katalonii, zaraz po tym stracił całkowicie poparcie i został zmuszony do rozpisania wcześniejszych wyborów.
U nas?
Opozycja zamiast zaprezentować społeczeństwu przekonywujący program, konkurencyjny w realizacji do obecnie rządzących torpeduje zmiany niekończącymi się skargami do UE, sądy, konstytucja, puszcza, dziki, mierzeja... Za ekspertów od ekonomi wieszczących upadek kraju pod rządami PiS uchodzą ci sami którzy gdyby prawo i społeczeństwo na to pozwoliło utopiliby nas w strefie EURO na warunkach Merkel...
Czyż nie panie Balcerowicz, panie Petru?
Tak, że tak Państwo huraeuroentuzjaści, postkolonialsi... dla Was największy problem to "Bóg, Honor, Ojczyzna" i strach przed "wszędzie obecnym" faszyzmem z wafelków.

01-03-2019 ~ Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Tyle nienawistnego i załganego bełkotu, co tu u tego „Oławiaka”, nie było tu już dawno. Widać d… pali się POstkomuchom i widzą już, że już nigdy żadnych wyborów nie sfałszują i nie zmanipulują ludzi, żeby „wygrać” jakiekolwiek wybory. Widzą też, że przyjdzie im stanąć przed sądami za ich złodziejstwo, oszustwa i zdrady i mają rację. Tak będzie. Już tak jest, już wielu z nich siedzi w aresztach, oddają immunitety i otaczają się adwokatami typu Giertych.

Oczywiście nie będę podejmował polemiki z załganym bełkotem kolejnego pokolenia UB, bo to nie ma żadnego sensu. Można takiego pokroić na kawałki i każdy jego kawałek będzie jeszcze krzyczał antypisowskie i antypolskie hasła. Takiego już nikt i nic nie naprawi, bo to tak samo, jakby z gnoju chciał zrobić świeżą, pachnącą słomę.

Inny przedstawiciel kolejnego pokolenia UB dla potrzeb swojej propagandy zrobił ze mnie Żyda, a co mu tam. Byle dokopać znienawidzonemu pisowcowi, niech ma. Nie pozwala kraść, to Żydem w niego, bo niektórzy nienawidzą Żydów i wydaje im się, że jak kogoś nazwą Żydem, to robią mu jakąś krzywdę. Co za bezdenna głupota.

Jedno trzeba tu o takim postbolszewikim pomiocie powiedzieć. Na utrzymywanie POstkomunistycznych mafii i na zyski obcych koncernów chętnie płacili podatki i nie żal było im setek tysięcy miliardów z budżetu, ale te 40 miliardów na 500+, to już płacić nie chcą, bo to ponoć rozdawnictwo. PO i PSL nie rozdawały przecież mafiom i obcym koncernom ani grosza, to PiS rozdaje, tyle że nie mafiom i obcym koncernom, a Polakom, szczególnie tym najbiedniejszym i nie rozdaje, lecz przyznaje w ramach obowiązującego prawa.

Nie mogą już rozgrabiać i rozkradać Polski i stąd ten wściekły jazgot. Skończyło się dla was Eldorado i nigdy już nie wróci. Za to Polska będzie się dalej dynamicznie rozwijać, jak przez te ostatnie trzy lata, a ludzie będą żyli godnie za swoją pracę, bez potrzeby emigrowania za chlebem. Za kilka lat Polska będzie potęgą gospodarczą i miejscem godnego bytu, a wy będziecie mogli to podziwiać zza krat. Amen.

01-03-2019 ~ popcorn ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Oławiak, chcesz gonić Niemców i głosować na polityków którzy chcieli nas już kilka lat temu wprowadzić do strefy EURO?
poczytaj pb.pl/19-bln-eur-zarobily-niemcy-na-wspolnej-walucie-954298, zwróć uwagę na kwoty... gdzie byliby teraz Grecy gdyby mieli drachmę wychodząc z kryzysu?

Żeby było jasne, euro niesie ze sobą korzyści ale wprowadzone wg zasad na których wszystkie strony zarabiają. Tego niestety nie zauważają huraeuroentuzjaści...



01-03-2019 ~ Do Rolfa Oławiak ( gość OSI) zgłoś naruszenie
To nie jest żadna dobra i praworządna zmiana , która na lewo i prawo rozdaje nasze pieniądze podatnika! To nie są ich pieniądze tylko nasze szarych obywateli, których na siłę usiłuje się przekabacić iż rząd daje. Żaden rząd nie ma swoich pieniędzy Niech sobie pensyjki utną np. w NBP i inni biedacy Gowin któremu nie starcza do pierwszego!Idąc Grecką drogą i zadłużając trochę piszesz aby załatać luki . No bez przesady żaden rząd nie zadłużył tak Polski jak obecny , to jest skandal! Nie ma dla pielęgniarek , rezydentów, pracowników cywilnych sądów, nauczycieli , niepełnosprawnych, rolników i bóg wie jeszcze jak grupa zawodowa się upomni o swoje w maju ale na czyste rozdawnictwo i kupowanie sobie w ten sposób elektoratu to jest ! Dla samych siebie też mieli jak Szydło mówiła- te nagrody im się należały ! Oj chłopie nawet w twoim Niemieckim Państwie takie dobrobytu nie ma! Nie tędy droga . Wracając do tematu mieszkania+ - to ile już powstało takich mieszkań w Polsce a ile Mateuszek kłamczuszek obiecał !- i co ja mam w to uwierzyć człowieku. Temat u nas w mieście znany jest juz od co najmniej 2 lat i co dopiero w 2020 , w pierwszej połowie roku może ruszy? Pomijając już fakt pseudo obwodnicy czy mostu na Odrze sza! , temat ucichł a wojewoda nabrał wody w usta i nie chce rozmawiać na ten temat . Wiem bo utrzymuję bardzo dobry kontakt z osobami , którzy są na bieżąco! Abstrahując już od tematu jaką to ty partię wolisz i tylko ich bo tylko oni i nikt inny może zaprowadzić porządek i ład w regionie i w kraju! Patrząc wyłącznie z twojej perspektywy to nawet Edward Gierek na taką skalę i w tak krótkim czasie. Za wszystkie te benefity typu ++++++, przyjdzie nam wszystkim podatnikom zapłacić i to będzie bardzo gorzki orzech do przełknięcia. Jasne ja też jestem za tym aby utrzymać program 500+ ale nie na takich zasadach i nie dla wszystkich! Jeszcze ponad rok temu minister informowała iż nie stać nas na 500+ na pierwsze dziecko itd. Nagle kiedy jest podwójny rok wyborczy to te miliardy się znalazły na wszystko , wierzysz w to ?Ot taka polemika trzeba ciemnocie dać kolejną kiełbasę wyborczą aby połknęła haczyk aby nas od koryta nie odsunęli bo nam PISOWI się należy bo spełniamy obietnice a inni nie! Skoro w ten sposób chcemy zapewnić sobie władzę budując zaufanie, i praworządność to ja cie przepraszam ale nawet w twoich Niemczech takiego dobrobytu nie było i nie będzie a nie dogonimy go za nawet 100 lat! Potrafiłeś mnie nie raz zmieszać i nie tylko mnie z błotem ale już taka twoja natura cóż jak to mówią przyroda i olewam to bo jeszcze raz ci napiszę że ani mi do PO a tym bardziej do PIS . Z komuną czy post komuną nie wiele mam wspólnego bo za Gierka to srałem w pieluchy i wiem to z opowiadań itd. Póżniejsze czasylepiej aż do dziś i dlatego twoje obelgi w stosunku do mnie i mieszanie mnie z PO czy innymi partiami są bezpodstawne... Jednak mam już swoje lata i rozum i widzę co się dzieje z zwłaszcza przez ostatnie3 lata! Czy Oławianom, Polakom żyje się lepiej? No w jakimś stopniu na pewno tak ale nie jest to tylko i wyłącznie zasługą twojego ulubionego PISU ! To na razie tyle a czas pokaże czy Polacy wreszcie zrozumieją na czym polega ten wasz dobrobyt i dostatnie programy typu 500+, 13 dla emerytów itd. Prawdą jest iż Polacy zostali otumanieni jaki to dobroduszny jest rząd obiecali i dali a tamci to nie sitwa, układy, agenci , ubecy brak mi czasami słów na epitety jakimi się posługują i okłamują W miastach małych prowincjach typu Oława i inne wioski większość nawet nie wie nie zdaje sobie sprawy albo udaje ciemnotę! Mnie martwi jedno aby dogonić twój kraj Niemcy idąc tą drogą to dojść możemy jedynie w stronę Grecji i do niej nam już blisko! Zrozumiałą rzeczą jest iż chciałbyś aby twoje Stanowice, Marcinkowice były bez skazy i na najwyższym poziomie i aby tobie i wam żyło się jak najlepiej bo tam mieszkacie , każdy tak chce ale tak się nie da ! Doskonale o tym wiesz bo po co byś wyjeżdżał do Niemiec , a teraz na stare lata powróciłeś i co nagle poczułeś się obywatelem Polski tak! Węsząc na każdym kroku układy , ubeków , sitwę , komunę , to po co do komuny wróciłeś? Rozpisałem się jak nigdy w stosunku do ciebie i wiem że swojego zapatrywania nie zmienię i twojego nastawienia nie tylko do mnie bo ci nie po drodze . Komu nie po drodze z PIS , należy wyciszyć, zamknąć , udowodnić jakąś korupcję , układ byleby więcej nie ujadał, a może nawet dać jakieś pieniążki typu +++. Tak i wreszcie będzie spokój ! Na koniec ostatni fakt dziwny , nie uważasz ?Kto pluł na flagę unijną , kto ją wyprowadził z ministerstw, parlamentu, kto wypowiadał słowa że flaga unijna to szmata a teraz zapiera się jak żaba mułu ,ze to nie prawda. Raptem wszyscy sławetni reformatorzy którzy to wyciągnęli Polskę z dołka z dobrej twojej zmiany pchają się z pierwszych miejsc do Europarlamentu Kto to powiedział że do polityki nie idzie się dla pieniędzy i ja mam w to uwierzyć - BRAK SŁÓW.
01-03-2019 ~ Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Według BKK Niemcy są państwem socjalistycznym, bo wypłacają nie tylko wysoki zasiłek socjalny, ale też dodatek rodzinny na każde dziecko i to o wiele wyższy niż nasze 500+. Tak jak już napisałem poniżej, albo kompletny idiota niemający zielonego pojęcia ani o polityce państwa ani o gospodarce, albo obrzydliwy postbolszewicki hejter. I tyle na ten temat.
01-03-2019 ~ Issak Soltzman ( gość OSI) zgłoś naruszenie
trzeba być debilem aby rozdawnictwo nazywać inwestycjami ... po co nam kilka milionów zupełnie bezużytecznych urzędników ?? jaka to inwestycja co PIS w pensje dla nich inwestuje ?
Afery typu pensja 60 tys zł miesięcznie dla urzędniczki od p iaru banku państwowego ... to pikuś .... to miliony tłustych leniwych urzędasów to jest tragedia dla Polski i to za czasów kiedy PIS przy korycie.

Rolf fanatyku opcji żydowskiej ... wiem .że z radością chciałbyś utopić Polskę we krwi w wojnie z Iranem ... czytałem ten żydowski bełkot i żądania aby Polacy przepraszali za antysemityzm wyssany z mlekiem matki ... tylko ,że widzisz żydzie Rolfie -- piszesz na tyle dużo ,że aż bije od ciebie antypolonizm przykryty udawanym fanatyzmem jednej dla was żydów słusznej partii PIS .
wiadomo PO opcja niemiecka złodzieje ... PSL postbolszewockie chłopki sprzedawczyki pilnujące KRUS

wy Rolf odchodzicie a w cieniu rośnie młode pokolenie jakiś żydzie Rolf nigdy nie napisałeś nic w temacie Żołnierzy Wyklętych ... w temacie Żydów z UB .którzy ich mordowali ,.,, a bijesz pianę jak wściekły pies w tematach PIS --- i podkreślasz braterstwo z Izraelem ---
01-03-2019 ~ popcorn ( gość OSI) zgłoś naruszenie
szybka lektura dla tych którym najbardziej przeszkadza wzrost długu publicznego, specjalnie z "opozycyjnego" źródła:
wyborcza.pl/7,155287,23966058,budzet-na-2019-rok-przyjety-przez-rzad-28-5-mld-zl-deficytu.html
ciężko znaleźć pojedyncze wskaźniki które jednoznacznie ocenią stan gospodarki, patrząc jednak na prognozy jakie "świat ekonomii" przedstawiał dla nas po zmianie władzy w 2015 a obecne jego oceny wnioski same się nasuwają...

polityka to bagno i żeby się w nim odnaleźć potrzebne są zgniłe kompromisy, idealiści może w niej funkcjonują ale na obrzeżach i ich głos niewiele znaczy, można na nich głosować, na tych co mają realny wpływ później na naszą sytuację lub powstrzymać się od głosu

koalicja rządząca pod nazwą PiS i to co teraz utworzyła opozycja startując do euro wyborów wg. średnich sondażowych jedyne realne wybory jeżeli mówimy o szansach na zwycięstwo, można ich różnie oceniać z krytyką włącznie... ale proszę bądźmy obiektywni...

PiS ma swój elektorat w czerpiących z socjalu, w rodzinie z dziećmi, w KK - tu kieruje wsparcie... mi ewidentnie brakuje wsparcia dla klasy średniej, zmiany kwoty wolnej od podatku, elastycznego ZUS ( propozycja małego ZUS to typowa propaganda ), wiarygodnej informacji...
co do zaproponowania ma opozycja? krzyk że PiS kradnie jej pomysły i rozwala nimi budżet? politykę jaką prowadzi Trzaskowski w Warszawie? to się Wam podoba? to ma być alternatywa?

BKK, jeżeli dyskutujesz o cenach sprawdź np. wzrost siły nabywczej Polaków ( a nie rwij szaty nad pojedynczą ceną pietruszki )... ile ona w stosunku do średniej europejskiej musiałaby wg Ciebie wynosić żebyś mógł powiedzieć, że stać nas na socjal 500+? od 30 lat słyszę Balcerowicza, że nas nie stać... to kiedy nas w końcu będzie stać? za 50, 70... 100 lat? zadłużonych po uszy Włochów czy Francuzów stać a nas ciągle nie, pełen postkolonializm...

01-03-2019 ~ Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Opcje polityczne w Polsce są tylko dwie. Jedna, to niepodległościowa, sprawiedliwa, rozwojowa i proeuropejska, pod postacią Zjednoczonej Prawicy pod przewodnictwem PiS , a druga, to POstkomunistyczna, która chce powrotu do władzy, zawłaszczonej przy „okrągłym stole” i mająca na celu podporządkowanie Polski obcym mocarstwom.

Innych opcji nie ma, przy czym ta druga nie jest żadną opcją „polityczną”, lecz przestępczą kontynuacją mafii komunistycznej, bez żadnego programu politycznego, poza programem rozgrabiania Polski i okradania Polaków oraz oddania Polski pod zarząd obcym mocarstwom.

Wszystkie inne ugrupowania „polityczne” są jedynie przybudówkami POstkomuny dla zmydlenia oczu, co niezbicie udowadnia powstanie POstkomunistycznej koalicji, pod fałszywą nazwą Europejska, bo prawdziwą koalicję proeuropejską stanowi Zjednoczona Prawica.

Kto o inwestycjach społecznych mówi, że to rzekomo szkodliwe dla Polski „rozdawnictwo”, jest albo kompletnym idiotą, nie mającym zielonego pojęcia o polityce i gospodarce, albo jest hejterem POstkomuny, której PiS zrobił szlaban na rozkradanie budżetu przez POstkomunistyczne mafie i przez zagraniczne koncerny.

Według POstkomunistów, kraje Europy Zachodniej, jak np. Niemcy mają prawo dbać o godne życie swoich obywateli, wypłacając im z budżetu zasiłki rodzinne kilkakrotnie wyższe, niż 500+ w Polsce i zapewniać pracownikom godne zarobki, a emerytom godne emerytury, co w sumie nakręca gospodarkę, natomiast polski rząd takiego prawa ich zdaniem nie ma. Naród ma być biedny, żyć w nędzy i pracować dla obcych koncernów za grosze.

Czy to ma być opcja polityczna?
01-03-2019 ~ ekonom ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Zadłużenie wzrosło prawie o 200 mld w stosunku do poprzedników , ale co tam niech się martwią następcy!
01-03-2019 ~ BKK ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Dlaczego wszyscy zwolennicy pisu, jeśli ktoś nie popiera tej opcji, to od razu przypisują bycie zwolennikiem po? Przecież są inne opcje, inne partie. Wprawdzie po stanowi największą na ten moment przeciwwagę, ale nie ma co generalizować.
Czy niejaki rolf i inni zwolennicy pisu wiedzą, co to jest pusty pieniądz? Czy wiedzą, czym się różni inwestowanie od wydawania i rozdawnictwa? Bo większość tych szumnie ogłaszanych programów rządowych, to właśnie rozdawnictwo darmowego pieniądza, jak 500+. O przepraszam! Ten pieniądz nie jest przecież darmowy! Ktoś go musiał wypracować! I temu komuś te pieniądze zabrano. Dopóki pieniądze są, to pół biedy. Ale wiadomo, że się kończą lub już skończyły i teraz trwa dość kreatywna księgowość. I co dalej? Drukować pieniądze bez pokrycia i doprowadzić do hiperinflacji? Zadłużać się dalej i paść, jak wspominana Grecja? Inne?
Ile firm objął ten opiewany mały zus? Jak bardzo ten mały zus ułatwił ludziom pracującym wyjście z szarej strefy i założenie legalnych firm? Jak bardzo wzrosła liczba bankructw małych sklepów od momentu wprowadzenia niedzielnego zakazu handlu? Jak bardzo wzrosły ceny w sklepach, choćby warzyw? Oczywiście można piać peany o niskiej inflacji, bo nieważne, że pietruszka zdrożała do kilkunastu złotych za kilogram, ale w tym czasie potaniały nam lokomotywy. I się bilansuje...
01-03-2019 ~ Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Niestety, trzeba się trochę zadłużyć, żeby uzupełnić w majątku publicznym te biliony rozkradzione przez POstkomunisów i żeby rozkręcić wygaszoną i rozszabrowaną przez PO/PSL gospodarkę.

Polska inwestuje dziś olbrzymie kwoty w gospodarkę i w społeczeństwo, co bez niewielkiego wzrostu zadłużenia nie jest możliwe. Za rządów POstkomunistów zadłużenie państwa też rosło i to dużo bardziej dynamicznie, niż dziś, jednak zadłużenie to nie było przeznaczane na inwestycje w gospodarkę i w społeczeństwo, jak to ma dziś miejsce, lecz na potrzeby różnych mafii i obcych koncernów

Nominalne zadłużenie państwa wprawdzie trochę znowu wzrosło, jednak tempo wzrostu zadłużenia państwa, w porównaniu do okresu rządów POstkomunistów, bardzo zmalało, mimo gigantycznych dziś inwestycji. Zaś gwałtowny dziś wzrost gospodarczy i PKB spowoduje automatycznie szybkie pomniejszanie zadłużenia nominalnego.

Zatem, wściekłe ujadanie POstkomunistów w sprawie długu publicznego, obciąża ich samych, a nie aktualny rząd.
01-03-2019 ~ popcorn ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Realny wybór jest pomiędzy koalicją rządzącą i ostatnio powołaną koalicją która chciałaby rządzić. Wiele można zarzucić PiS, choćby ostatnie porażki w polityce międzynarodowej... Za to przykład tego jak mogłaby wyglądać sytuacja gdyby władzę przejęła druga opcja mamy w Warszawie, proste porównanie obietnic przedwyborczych oraz to co i jak jest realizowane w rzeczywistości wiele wyjaśnia.

Porównanie samego długu publicznego w ocenie gospodarki to przedszkole. Aktualnie dobre oceny przekazywane przez rząd są potwierdzane przez KE a nawet GW, inna sprawa to prognozy... obniżane dla całej UE. Jak pisałem, potrzeba edukacji... nie koniecznie w pierwszej kolejności w temacie własnej seksualności.
01-03-2019 ~ Issak Soltzman ( gość OSI) zgłoś naruszenie
dodaj do tego dług jaki mamy w obec żydów ... około 300 miliardów $ ... to dokładnie podwaja nasze zadłużenie --- opcja żydowsko -amerykańska czyli PIS ... odda żydom tą kasę w formia lasów ... w formie nieruchomości ale odda ... mamy stocznie ... kopalnie .. to też można wycenić oddać akcje KGHM... ORLENU... żydzi naciskają oficjalnie po przez USA ...
01-03-2019 ~ gość ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Grajmy w otwarte karty;

Państwowy dług publiczny (PDP) na koniec 2014 r. wyniósł 826 mld 745,8 mln zł,.
Państwowy dług publiczny (PDP) na koniec III kwartału 2018 r. wyniósł 977 mld 948,5 mln zł,
28-02-2019 ~ popcorn ( gość OSI) zgłoś naruszenie
widać, że w przedszkolu bez zmian.
odrobina edukacji i będą fajerwerki...
28-02-2019 ~ Do kogoś co wyzywa od dzbanków ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Jesteś tak pusty i prymitywny iż nie warto z tobą w ogóle dyskutować.ci ty sobą reprezentujesz dno, muł i wodorosty.
28-02-2019 ~ Issak Soltzman ( gość OSI) zgłoś naruszenie
realnie jeśli miałbym alternatywę to Ruch Narodowy ...ale strach przed utrata głosu... próg wyborczy ... tak Ruch Narodowy ma program realny są młodzi wiedzą skąd biorą się pieniądze ... ale jeśli mam głosować na obecny układ tylko PIS fakt rozkradną dla swoich .. ale coś tak kopsną biedocie jakieś 500+ coś tam obronią aby nas do końca Niemcy nie rozkradli ... ... PO to złodzieje i bandyci dla tego należy ich zwalczać ! pozostali to marionetki liczące na koalicję
28-02-2019 ~ do dzbana który się uniósł za dzbana ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Dzbanie, do jesieni wbrew pozorom mało czasu ( jeśli chodzi o wybory ) , napisz maliniaku jaki program proponuje PO ? Póki co ma to gdzieś, bo lepiej szukać afer aby dostać się na stołki niż zaproponować coś społeczeństwu. Najpierw koryto, potem obietnice. Tak w 2005 głosowałem na Tuska. A tfu !
28-02-2019 ~ Issak Soltzman ( gość OSI) zgłoś naruszenie
jeśli nie PIS to na kogo wiadomo PO jest od dożynania watahy i prywatyzacji bandyckiej i tuczenia się skradzionym VAT ... kto jak nie PIS pytam .... jedyni ,którzy zrealizowali to co obiecali .... jedyni !

jeśli mam nie głosować na PIS to pokaż na kogo i dla czego ? Jaką mamy alternatywę ? myślisz ,że ludzie to debile nie wiedzący ,że wszyscy politycy tylko kradną i chcą władzy ?
PIS ma tą najważniejszą przewagę ,że realizuje to co obieca pozostali nie !

Wniosek jest taki zawsze zostaniemy okradzeni ale jeśli PIS przy władzy to zrealizuje obietnice jakie by one kosztowne nie były ... PO bandyci okradną nas zawsze i zapchają się ośmiorniczkami z naszej kasy ---
28-02-2019 ~ oławiak ( gość OSI) zgłoś naruszenie
J nie głosuję na pis w zamian za obiecanki z naszych podatków! Przejrzyjcie na oczy , nic nie jest za darmo aby komuś dać bardzo wielu trzeba zabrać albo dodać w podatkach ! Przykład mały zus wprowadzony dla małych firm , kto z niego korzysta już nie tyle co w Polsce ale u nas w powiecie? To jedno , 500 + tak ja też jestem za ale dla osób wykazujących dochody a nie nierobów i patoli ile można ich utrzymywać . Dlaczego kobiety mające 3 i wiecej dzieci nie pracują ?, a patole to gdzie na takich prowincjach jak nasza czwórka dzieci , plus pomoc z mops a mąż chodzi i zbiera złom i puszki a do roboty sie nie kwapii. zarcie z pck i co żle mają plus socjal z gminy itd po co im pracować . Zamiast obniżać podatki cichcem o czym nawet nie wiecie wprowadza się nowe pomału ale sukcesywnie . Opłaty i vat na różne artykuły powoli. Co nie ma inflacji , nic nie drożeje , ludzie opamiętajcie się . Głosujecie za obiecanki , tacy z was Polacy , wstyd mi za was ale co tam takich nie przekona obiecali i dali a tamci nic powoli dobijamy do nie tak dawnej sytuacji w Grecji ale to dla was za ciężki i nieprwdziwy temat. Tkwijcie w przekonaniu iż dostaniecie 13 ale zapamiętajcie wszystko przekażcie jednemu klesze przecież wam są niepotrzebne a jemu wciąż mało! - oj wstyd mi za ludzi z takim podejściem . Wracając do tematu mieszkania + , jeszcze maciek w garnku , a wy już kaszę gotujecie (przepraszam z błędy)
28-02-2019 ~ Issak Soltzman ( gość OSI) zgłoś naruszenie
pamiętacie jak PO chciało dorżnąć watachę i co się stało ?? Jarek nas obronił ! i mało tego nie dość ,że nas obronił to jeszcze 500+ ... mało tego że obronił i 500+ to jeszcze pogonił złodziejstwo kradnące VAT ... mało tego ale nie ma sensu wymieniać same bonusy dał nam Jarek ... więc głos mój ma Jarek bez względu na wszystko --- w rodzinie mamy takie przysłowie ----Jak u Jarka za piecem --- skrzywdzić nie da jeszcze obdaruje .
28-02-2019 ~ gość ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Issak ale Ty to potrfisz podpóścić ;)
28-02-2019 ~ PiS-iory ( gość OSI) zgłoś naruszenie
ale wyznawcy poniżej.. Jarek ! Jarek ! Jarek ! Litości..
28-02-2019 ~ Heniek ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Brawo PIS. Ci którzy zamieszkają w tych blokach na pewno będą zadowoleni, za PO mogli by pomarzyć o czymś takim. Bul by im zaproponował kredyt albo zmianę pracy. Program socjalny - super, tym bardziej że stan ZADŁUŻANIA państwa się zmniejsza, za PO zadłużanie rosło coraz bardziej pomimo tego że okradli nas z OFE. A tak w ogóle to jaki właściwie plan rozwoju społeczno-gospodarczego ma opozycja? Wiem że chcą odsunąć PIS od władzy by dopchać się do koryta, ale co mają do zaproponowania obywatelom? Ktoś wie.....?
28-02-2019 ~ Issak Soltzman ( gość OSI) zgłoś naruszenie
PIS jako jedyna partia jest przewidywalna co obiecali w ostatnich wyborach to zrealizowali ... podoba się czy nie musimy głosować na PIS ... w każdym innym przypadku głosowanie nie ma sensu ponieważ i tak obietnice wyborcze nie zostaną zrealizowane --- wniosek prosty tylko PIS
28-02-2019 ~ Do kogoś poniżej co nazwał mnie dzbanem ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Dzban to z ciebie i w dodatku pusty ,trwaj dalej w przekonaniu że guru z Nowogródzkiej ci nawali same profity.morze rydz ci doda.nie jestem za Po ale tymbardziej nie za Pis
28-02-2019 ~ do dzbana poniżej ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Ładnie odleciałeś gościu. Te Twoje PO leje na ciebie z góry tak samo jak PiS. Wypiorą takiemu bezmózgowi resztki tego co kiedyś można było nazwać mózgiem i się odpala na internetach. Tam na górze ( Sejm, Senat ) wszyscy się szanują, śmieją się z takich ameb umysłowych jak Ty, którym można wcisnąć wszystko i skłóca Naród. Ogarnij się, idź na spacer.
28-02-2019 ~ Do Rolfa ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Zamilcz obrońco uciemiężonych teraz dopiero widać jakie to oszczędne państwo i DOJNA DOBRA ZMIANA . Deweloper z Nowogrodzkiej, gigantyczne zarobki w NBP, pedalstwo w kościele, afery SKOK, rozdawnictwo z naszych podatków w roku wyborczym , 13 dla emerytów ,i (...) 500++++++++++++++++++++++++++++ dla patologii i nierobów , a teraz mieszkania+ , co z ironia . Wszystko zrobicie byleby was tylko od koryta nie odepchnąć Polska jest zadłużona jak nigdy , czy ty myślisz że naród jest ciemny i to kupi? Ile miało być tych mieszkań , już a ile jest . Przekupiliście naszego Burmistrza lansera obiecanką bez pokrycia w sprawie mostu , już raz i co?Nic nie wiadomo , drugi raz wam się nie uda! Dwa razy dostaniecie po dupie w tym roku jak nic nawet Rydzyk wam nie pomoże , spełniacie obiecanki kosztem podatnika , frajerów nie łatwo znależc,ponad 5 bilionów zadłużyliście kraj jak nigdy dotąd i to ma być dobra zmiana , w ten sposób próbujecie zdobyć elektorat! Zniszczyliście sądy, próbujecie poprzez tube TVP siać dalej propagandę , oj nie tędy droga . Nasze stosunki z bliskim i dalekim wschodem są w katastrofalnej stronie do tego z UE, najgorsze od czasu wejścia! Tabelki pokazywane przez tube propagandy są wyssane z palca. Samego guru broni naczelny sztukmistrz Ziobro ! Komu te dyrdymały afery z których nic nie wynika, afery pomówienia , kto został skazany nikt , nawet wójt , nadal nie. Armia za Antka została zdewastowana , Putin z was się śmieje, Kujda co?, agent , wszyscy niewinni . Pchacie teraz swoich nieudaczników do Europarlamentu, bo co wieksza kasa? Więc zamilcz najlepiej jak mówią inni bo nikt w te pierdoły nie uwierzy dość czas wasz nieubłagalnie dobiega końca o czym się przekonacie już w Maju i jesienią tego roku!
28-02-2019 ~ do Rolfa ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Tak się piekliłeś, że zrobią porządek z lokalnym PiSem, a gdzie trafił nasz lokalny misiewicz, wybitny dyrektor ośrodka kultury? Będzie prezesem w spółce zarządzającej szpitale. A twój ukochany Zdzisiu w maju będzie posłem i Jarosław będzie z nim codziennie piątki przybijać, a nie wywali z PiSu. A gdzie ten kandydat na burmistrza, którego tak popierałeś? Siedzi cicho w radzie i robi co mu powiedzą grzecznie pobierając dietkę i podnosząc rękę kiedy trzeba.
28-02-2019 ~ do Rolfa ( gość OSI) zgłoś naruszenie
A PiS to nie stosuje polityki TKM? Ile ta blondi z NBP zarabia? Departament komunikacji i promocji w NBP ważniejszy niż bezpieczeństwa i analiz ekonomicznych?
Mam nadzieję, że deweloper ze Srebrnej przegra wybory. Jeszcze tylko, żeby się PO rozpadło i może w tym kraju będzie w końcu normalnie.

Z resztą po co w NBP departament komunikacji i promocji, skoro tego typu bank jest monopolistą w kraju?
28-02-2019 ~ do gościa z 1 posta na saaamym dole ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Cyt."Już co najmniej 2 lata o tym trabia Pisiory a burmistrz, dopiero termin rozpoczęcia pierwszy kwartał 2020 cho cho,a co będzie jak przegraja w tym roku to po polach po13 dla mocherow i wogole:"

PO wpadnie jak po swoje.
28-02-2019 ~ do Ktośki ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Niestety ( dla ciebie ) PiS nie wrąbie na jesieni. Nawet jakby ( nie mam nic wspólnego z PiS ) to co ty widzisz w tym PO , zakompleksiona fanatyczko ? Gdzie jest napisane, że z mieszkania plus nie będą korzystali ci którzy na co dzień plują na PiS , głosowali na złodziejstwo ( PO ) czy też nagle ich pokochali ( za 500 plus i chałupę ).
27-02-2019 ~ gość ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Rada Miejska w Oławie podjęła uchwałę przeciwko mowie nienawiści, czy to coś zmieni, jak widać dalej to samo.
W GP sobie z tym poradzili, po prostu za obrażanie i nienawiść blokada i po problemie.
27-02-2019 ~ Ktośka ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Kuźwa mać. Zamilcz człowieku!, Jakikolwiek temat nie zacząć to wyskakuje ten sam jegomość
. Wielki obrońca PiSiorstwa. Człowieku daj ludziom odpocząć od siebie. Boże ... widzisz i nie grzmisz. Jeju jak dobrze, że już kończą się te rządy nieudaczników. Normalnie jak PiS wrąbie na jesieni to robię mega imprezę. Rolf mam nadzieję że wpadniesz bo chciałabym zobaczyć twoją minę na żywo

:) ))
27-02-2019 ~ Rolf Michałowski ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Tak! Dość rozdawnictwa i dyktatury. Ludzie mają żyć w nędzy, pracować do śmierci, a Polska ma być tylko rezerwuarem bardzo taniej siły roboczej dla niemieckich i innych zachodnich koncernów.

Dzieci nie potrzebujemy, przyjadą miliony uchodźców z Afryki, a nasi zboczeńcy seksualni ich zaadoptują i będą polskie rodziny do roboty dla Niemca.

Dość dyktatury prokuratury i sądów. Ma być wolno kraść, ale nie każdemu, tylko niektórym wybranym.

Dość dyktatury wolnych mediów. Wszyscy do pierdla, a tylko GW-no i Te-Vałsz-eN będą głosić prawdę.
27-02-2019 ~ do Issak Soltzman ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Chyba cię gościu doszczętnie pogięło, nigdy w życiu ! To był pierwszy i ostatni raz jak oddałem głos na nich! Nie mam zamiaru płacić za ich obietnice! Jak nie zagłosujecie to nie dostaniecie ! Przez szantaż w Polsce nie kupuje się głosów za które płacą wszyscy podatnicy! Kto przegra na pewno nie polacy i nie POLSKA! Nigdy , dość rozdawnictwa i dyktatury, tym razem naród tego nie kupi !! !
27-02-2019 ~ Issak Soltzman ( gość OSI) zgłoś naruszenie
dla tego należy dołożyć wszelkich starań aby wygrał PIS -- jeśli przegra PIS przegrają wszyscy
27-02-2019 ~ Gość , ( gość OSI) zgłoś naruszenie
Już co najmniej 2 lata o tym trabia Pisiory a burmistrz, dopiero termin rozpoczęcia pierwszy kwartał 2020 cho cho,a co będzie jak przegraja w tym roku to po polach po13 dla mocherow i wogole

OSI - OLAWA.INFO - Mieszkanie Plus w Oławie

najnowsze tematy:




komentowane




reklama
Oławski Serwis Informacyjny - pierwszy oławski portal: Oława, Jelcz Laskowice, Domaniów | redakcja | reklama | OSI odtłuszczone ;) OSI i "ciasteczka"
UAD.PL | OSI - OLAWA.INFO 2004 - 2019 | reklama | redakcja | mapa serwisu | polityka prywatności | regulamin